CRM by ADF

CRM by ADF

Specializujeme se na rozvoj CRM systémů jako celek

Naše služby v oblasti operativního CRM se zaměřují na implementaci jednoduché a přístupné responzivní aplikace.

Důraz na optimalizované a tím pádem přehledné obrazovky pro každého uživatele či uživatelskou roli je základem našich spokojených zákazníků.

Výsledkem našich implementací je modulární aplikace, která odráží skutečné potřeby uživatelů s ohledem na konkrétní obchodní model.

Efektivnější práce a kvalitnější péče o zákazníka

Technologicky si poradíme jak s výběrem vhodných real-time nástrojů a jejich použitím, tak i postupným načítáním potřebných vstupů tak, abychom vytvořili 360° přehled dle potřeb zákazníka. Uživatelé se již nebudou muset přihlašovat pro potřebná data do jiných systémů. Díky tomu se pak jejich práce stává efektivnější a péče o zákazníka kvalitnější.

Naše služby v oblasti analytického CRM využívají špičkovou analytickou platformu SAS pokrývající veškeré tradiční i moderní metody práce a budování vztahu se zákazníkem.

Pro naše zákazníky implementujeme omni-channel funkcionality podpořené strojovým učením včetně real-time interakcí.

V rámci procesu od sledování zákazníka přes strojově zanalyzované uživatelské chování až po optimalizaci nabídky hledíme vždy na přidanou hodnotu pro vás a vaše klienty.



Lepší vnímání
zákaznických potřeb

Implementujeme sofistikovanou analytiku, jejíž závěry vám napomohou k lepšímu vnímaní zákaznických potřeb. Právě díky porozumění uživatelského chování skrze naše řešení můžete lépe identifikovat, optimalozovat, sledovat a obsluhovat vaše zákazníky prostřednictvím vhodných komunikačních kanálů.

  • Zvyšte zákaznickou loajalitu.
    Pochopení dílčích aspektů chování zákazníků je předpokladem pro naplnění jejich potřeb, které se projeví na rostoucí spokojenosti. Protože jen spokojený zákazník, je věrný zákazník.
  • Předpovídejte chování vašich zákazníků.
    Pomocí analytiky vám pomůžeme identifikovat budoucí potřeby a následně je pak v pravý okmažik využít. Odhalení zákaznických interakcí v reálném čase se stane vaší konkurenční výhodou.
  • Optimalizujte vždy a všude.
    Pomůžeme vám zvýšit ROI skrze jednotlivé CRM activity, a to díky neustálé optimalizaci zákaznického portfolia, dílčích nabídek, použití komunikačních kanálů a marketingových aktivit.
  • Posilujte vaši značku.
    Nabízením personalizovaných nabídek na míru zákazníkovi posílíte jeho vztah k značce.
  • Zaměřte se na zákazníka.
    Naše řešení dokáže sledovat potřeby zákazníka v reálném čase. Je dobré vztah se zákazníkem obohatit o jakoukoli neobchodní přidanou hodnotu. Tento přístup dlouhodobě zlepšuje zákaznické vztahy a tím i hodnotu samotného klienta.

Na společné cestě k omni-channel strategii vám ukážeme jak vytvářet, spravovat, nasazovat a udržovat analytické modely v prostředí real-time technologií.

Spolu s vámi a IT oddělením najdeme optimální model fungování, ať preferujete on-premise, hybridní či plně cloudové nasazení.

 

Necháte nám drobečky, abychom věděli, jak nám to tu žije?

Ale jo

Vyberte si sušenky přesně podle vaší chuti a nálady.

Funkční cookies jsou nezbytné, aby nám web fungoval tak, jak má. Bude si tak pamatovat i nastavení a souhlasy, které jste nám udělili.

Souhlasím se všemi