Support by ADF

Support by ADF

Poskytujeme podporu SAS produktů a řešení

Support by ADF je o individuálním přístupu k zákazníkovi podpořený odbornými znalostmi našich expertů a širokým portfoliem nabízených služeb.

Staráme se o spokojenost zákazníků používajících nástroje SAS

Datové analytice a práci s produkty od společnosti SAS, se naši specialisté věnují více než 20 let. Díky těmto bohatým zkušenostem z oboru přicházíme na trh s naší novou službou Support by ADF. Jedná se o službu komplexního supportu nejen SAS produktů, ale i celého ekosystému, kde jsou tyto produkty implementované. Díky našemu společnému úsilí se nám podařilo zařadit se celosvětově mezi 85 firem, které se mohou pochlubit statusem Gold Partner společnosti SAS.  

S klientem si budujeme vzájemný dlouhodobý vztah a celkově mu s jeho SAS produkty pomáháme. SAS řešení, které si klient zakoupí bude s naší službou schopné dlouhodobé retence a fungování bez výpadků. Garantujeme, že produkty SAS budou nejen plně funkční, aktuální ale i bezpečné.

Ze zkušeností víme, že firmy mají výkonná řešení, avšak neumí je udržovat a optimalizovat a naplno tak využívat jejich potenciál. Jejich životní cyklus je proto většinou pouze 4 – 5 let. My dokážeme ochránit vaši investici a prodloužit životnost pomocí aktualizací a pravidelné péče na 7 – 15 let. Náklady na službu Support by ADF budou výrazně nižší než implementace nového řešení a zdlouhavá integrace systému.

 

Komplexní podpora

Služba Support by ADF představuje celkovou aplikační podporu, individuální přístup ke školení zaměstnanců, unikátní know-how a pokrytí personálních výpadků. Naši experti pomáhají denně spravovat SAS systémy jako např. od Campaign Managementu přes Real Time Decision Manager po Visual Investigator v prostředí finančních institucí. Ani replikace složitých deploymentů na naší infrastruktuře nám není cizí. Zvládneme řešení jak na platformě SAS 9.4, tak na SAS Viya. Podpora databází a dalších podpůrných technologií je samozřejmost (SQL Server, Oracle, Teradata, PostgreSQL a mnoho dalších), taktéž i podpora různých operačních systémů a messaging platforem.

 

 
BASIC STANDARD PREMIUM CUSTOM
Zákaznická linka
Doba poskytování podpory 8 hodin* 12 hodin** 24/7
Reakční doba dle SLA dle SLA max 30 minut
Lhůta řešení kritických požadavků dle SLA dle SLA 24 hod
Konzultace
Healthcheck / Backlog
Support u zákazníka
Monitoring

*v pracovní době 9:00 – 17:00, **dle domluvy

Necháte nám drobečky, abychom věděli, jak nám to tu žije?

Ale jo

Vyberte si sušenky přesně podle vaší chuti a nálady.

Funkční cookies jsou nezbytné, aby nám web fungoval tak, jak má. Bude si tak pamatovat i nastavení a souhlasy, které jste nám udělili.

Souhlasím se všemi