Office by ADF

Office by ADF

Nabízíme systém efektivního řízení vaší kanceláře

Soubor funkcí a pracovních procesů vám umožní účelně řídit vaši kancelář, vaše kolegy i efektivně reportovat projektové, pracovní i finanční výsledky dle vašich potřeb.

Naprostá flexibilita našeho systému umožní nastavit systém vám přímo na míru.

Office by ADF (ObA) byl inspirován skutečnými potřebami naší vlastní firmy

Abychom se vyhnuli situaci používání několika různých systémů, navrhli jsme vlastní řešení. Office by ADF díky své vysoké flexibilitě povoluje nastavení a úpravy jednotlivých funkcionalit na míru našich (ale i vašich) aktuálních potřeb. Právě široká modularita aplikace umožňuje zefektivnění nejen při řízení projektů, ale např. i zpracování personální či účetní agendy.



Přehled modulů ObA

  • Finanční záznamy
    Evidence objednávek a faktur 
    Propojení s projekty a management profitability
  • HR systém
    Evidence, zadávání a zpracování docházky včetně schvalovacích procesů
    Výkazy práce v timesheetu
    Reporting
  • Správa projektů
    Správa projektů a úkolů
    Reporting aktuálního i budoucího stavu
  • Helpdesk
    Zadávání a přehled defektů pro různá oddělení či součásti vaší firmy
    Proces zpracování požadavků a notifikací
  • Kontakty
    Kompletní seznam zaměstnanců, externích pracovníků, dodavatelů i klientů

Toto je pouze výčet některých z mnoha funkcionalit, které systém ObA nabízí. Právě jeho variabilita umožňuje našim zákazníkům nabídnout nástroj na míru přesně jejich požadavkům.

 

Necháte nám drobečky, abychom věděli, jak nám to tu žije?

Ale jo

Vyberte si sušenky přesně podle vaší chuti a nálady.

Funkční cookies jsou nezbytné, aby nám web fungoval tak, jak má. Bude si tak pamatovat i nastavení a souhlasy, které jste nám udělili.

Souhlasím se všemi